Så sandt som det er skrevet :-)
Fra : Lily

Dato : 26-08-01 13:24

Små søde, sande vittigheder om børn:

Børnehave love....
1. Hvis jeg kan lide det - er det mit.
2. Hvis det er i mine hænder - er det mit.
3. Hvis jeg kan tage det fra dig - er det mit.
4. Hvis jeg havde det i sidste uge - er det mit.
5. Hvis det er mit, må det aldrig se ud som om det er dit.
6. Hvis jeg er ved at bygge noget er alle brikkerne mine.
7. Hvis det ligner mit, så er det mit.
8. Hvis jeg mener det er mit, så er det mit.
9. Hvis det er i nærheden af mig er det mit.
10. Hvis det er broccoli - er det dit.

En mors ordbog:
Hukommelsestab:
En tilstand der bevirker, at kvinder der har gennemgået veer kan elske
igen.

Dum tjener:
En der spørger børnene om de vil have dessert eller ej.

Familieplanlægning:
Kunsten at frembringe sine børn med den rette indbyrdes afstand, så man
hele
tiden holder sig lige på kanten af økonomisk undergang.

Feedback:
Det uundgåelige resultat når din baby ikke værdsætter moste gulerødder.

Fulde navn:
Hvad du kalder dit barn når du er vred på ham.

Bedsteforældre:
De mennesker der synes at dine børn er vidunderlige, selvom de er sikre på,
at du ikke opdrager dem rigtigt.

Repetition:
Hvad rollinger gør når de hører nogen mumle et beskidt ord.

Uafhængig:
Hvad vi gerne vil have vores børn er, så længe de gør præcis som vi siger.

Hilsen Tina

Fra : JØRGEN ANDERSEN

Dato : 27-08-01 12:04

Hejsa

Sidder og griner, nemlig Så sandt som skrevet. Den skal dagplejeren lige
have og resten der har med børn at gøre

MVH

Conny

Lily <lily@post.cybercity.dk> skrev i en