langsomt netværk i win2K
Fra : Jakob Aagaard Harder

Dato : 26-08-01 12:42

Jeg har et netværk mellem en win2K, og to win98-maskiner.
Når jeg opretter forbindelse fra en af de to win98-maskiner går det rimelig
hurtigt. Dvs., at jeg hurtigt kan se win2K-copmputerens delte filer i "andre
computere". De to win98-maskiner kan ligeledes hurtigt se hinanden.
Problemet opstår når jeg fra win2K-maskinen vil se de delte filer på en af
de to win98-maskiner.
Det går ganske enkelt utrolig langsomt med overhovedet at få vist noget i
vinduet "andre computere".
Hvad kan være galt?

Det skal nævnes, at der sidder 3Com netkort i alle maskinerne og at de er
forbundet via en router (Prestige 100IH).
På forhånd tak for alle forslag
Jakob

Fra : Polle

Dato : 01-09-01 12:42

Har du sat alle netkort til fast 100Mbit FD ?.