Squid kan ikke tiden......
Fra : Ukendt

Dato : 26-08-01 12:20

Hejsa

Jeg har installeret Squid på en Rh7.1 og det virker bare.
Jeg har dog et lille problem. Når jeg slår op på en side som ikke eksisterer
kommer den en fin fejlmeddelelse.
På den står det også dato og tid, men den er 2 timer bagud.

Hvis jeg skriver "date" i promten kommer den med det korrekte tidspunkt. Jeg
har også kigget i bios men den var også rigtig nok.

Hvor får SQUID sin tid fra?...og hvordan ændrer jeg den.

Thomas

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 26-08-01 13:43

Fra : Ukendt

Dato : 26-08-01 13:47

> Prøv at se, om den ikke skriver GMT efter tiden - for så er den jo god
> nok.
>
> Jeg ved ikke, hvordan man får den til at skrive lokaltiden i stedet for
> GMT-tiden...
>
> Rasmus

Tak for det. Du har ret, det er ok.
Er der nogen som ved hvordan man ændrer det så den skriver lokaltiden?

Thomas

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 26-08-01 16:09

Fra : Ukendt

Dato : 27-08-01 11:11

"Rasmus Bøg Hansen" <moffespam@amagerkollegiet.dk> wrote in message
> On Sun, 26 Aug 2001, it was written:

> Efter lidt søgning i squids mailinglistearkiver fandt jeg det. Tilføj
> følgende tekst til hver eneste fejl-tekst-fil:

> <hr noshade size=1>
> Generated %t by %h (%s)
> </BODY></HTML>
>
> og genindlæs squid (ikke nødvendigt at genstarte den), så viser den
> lokaltiden i stedet.
>
> Rasmus

Tak for det. Jeg prøver.....

Thomas