Kan det tilsluttes??
Fra : Morten Christensen

Dato : 26-08-01 11:58

Hejsa!

Jeg har en PC, hvor jeg har brænder, cd-rom drev, som begge kører på IDE-2
og så har jeg to IBM 60GXP 40gb diske, som kører i RAID-0 på en Promise
Fasttrack controller, men nu vil jeg gerne til at rippe DVD også, så jeg
ville lige høre, om DVD-drevet godt kan være tilsluttet sammen med de to
andre drev???

Det burde det jo godt kunne, da harddiskene jo ikke er sat til en IDE-kanal
eller har jeg misforstået???

Håber, I kan svare.

På forhånd tak.

/Morten

Fra : Lasse Bodilsen

Dato : 26-08-01 12:04

On Sun, 26 Aug 2001 12:57:37 +0200, "Morten Christensen"
<m-astrup@mail.dk> wrote:

> [...]
>andre drev???
>
>Det burde det jo godt kunne, da harddiskene jo ikke er sat til en IDE-kanal

Hvis du har en seperat Promise controller i, skulle der være plads til
2 enheder mere på bundkortet. Så svaret må være JA!

Lasse Bodilsen <-> Sca@BodyCount.dk
A1260@50/BPPC@240/BVPPC/64mb/2gig/Os3.9
Tbird900/GeForceDDR/128mb/47gig/WinXP