Visual InterDev - bedre end en teksteditor~
Fra : Jakob Munck

Dato : 26-08-01 09:39

I den tid jeg har arbejdet med ASP har jeg altid brugt en teksteditor
(EditPad). Den er jeg glad for.

Men jeg ser at der er programmører, der bruger Visual InterDev, og jeg
spekulere over hvorfor. Jeg kender ikke selv programmet, og har stor
mistillid til alt hvad der hedder Vysywyg, men InterDev er vist ikke helt
det samme.

Jeg vil gerne høre andres erfaring, især naturligvis fra mennesker, der selv
har arbejdet med Visual InterDev.

v.h.
Jakob Munck

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 26-08-01 10:29

Jakob Munck wrote:

> Jeg vil gerne høre andres erfaring, især naturligvis fra mennesker, der selv
> har arbejdet med Visual InterDev.

Jeg bruger udelukkende visual interDev, men wysiwyg-delen rør jeg
aldrig. Visual interdev er god til at arbejde med asp-kode, den kommer
med lister over metoder, når man skriver navnet på et objekt og den
fortæller hvilke parametre man skal smide ind i en funktion. Ganske
nyttige ting.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Kim V

Dato : 26-08-01 14:53

Jeg startede med Notepad, og var mistroisk over for alt. Prøvede Intradev og
kasserede det med det samme.

Nu er jeg ved en "fejl" begyndt at bruge det og der er langt hurtigere end
nodepad, men starten er lidt svær. Jeg startede med MSE.EXE Microsoft Script
editor (Følger vist med den store office pakke), og opdagede at der er et
"nedgraderet Interdev".

Hvis du nogen sinde har siddet om gravet i hukommelsen , request.re... og
ikke kunne huske metoder og egenskaberne. Så er det om at komme væk fra rene
editorer. Det er en fryd blot at trykke "." og så dukker metoder og
egenskaber op. Hjælpefilerne er også gode manualer.

Det at lægge farver på - det kan den, men det er der mange andre der kan.

Interdev er meget meget mere. Så skal du arbejde med ASP hver dag, så er det
et must at have et sådan værktøj.

Fra : Jakob Munck

Dato : 27-08-01 07:18

Tak for tilbagemeldingen. Det må jeg tænke over.

jm

Fra : Niels Henriksen

Dato : 27-08-01 14:33

"Jakob Munck" <jakob.munck@tdcadsl.dk> wrote in message
> Tak for tilbagemeldingen. Det må jeg tænke over.

Jeg sad også med interdev fordi den var så smart at man kunne have snablen
nede i webserveren. Men efter at den har fejlet nogle gange er jeg gået over
til UltraEdit (www.ultraedit.com).

--
Niels Henriksen

Fra : Morten Nielsen

Dato : 29-08-01 10:31

> [...]
> editorer. Det er en fryd blot at trykke "." og så dukker metoder og
> egenskaber op. Hjælpefilerne er også gode manualer.

Læser den også i dine egne hjjemmelavede biblioteker? Det gør den nye Visual
Studio.NET ihvertfald, så snart du har skrevet linjen der inkluderer den.
Ret fedt.

/Morten