Undgå at få undersider med i address bar ?~
Fra : Brian Rosenkrantz

Dato : 26-08-01 05:45

Jeg har undret mig lidt over hvordan der på nogen sider (f.eks
www.isonews.com) kun står selve domænet i address bar og ikke undersider som
f.eks. /index.php eller andet.... er der et lille script der kan gøre der
eller skal man på en eller anden måde smide det hele inde i en database ??

På forhånd tak.

Brian Rosenkrantz
http://www.webhullet.dk

Fra : Thor Dreier

Dato : 26-08-01 08:11

"Brian Rosenkrantz" <brian@rosenkrantz.it> wrote in message
> [...]
> eller skal man på en eller anden måde smide det hele inde i en database ??

På isonews har de bare lavet en frame på hovedsiden der indeholder
følgende:

<frameset rows="100%,*" frameborder=0 border=0 noresize>
<frame src="http://205.134.182.35/portal.php3" name="main" scrolling="auto"
noresize>
</frameset>

Det vil sige at det er http://205.134.182.35/portal.php3 der er den side er
indeholder selve hovedsiden. Det er dog ikke så smart at gøre det på denne
måde da det besværligør bookmark af undersider.

--
http://dreier.nu/
Med denne udtalelse repræsenterer jeg på ingen måde mig selv,

Fra : Brian Rosenkrantz

Dato : 26-08-01 10:55

"Thor Dreier" wrote in message

> På isonews har de bare lavet en frame på hovedsiden

Takker...det havde jeg ikke lige set :)

> Det er dog ikke så smart at gøre det på denne
> måde da det besværligør bookmark af undersider.

Det har du jo egentlig ret i....jeg tror jeg glemmer det igen... :)
Brian Rosenkrantz
http://www.webhullet.dk