SCSI problem med Tekram DC-390F
Fra : Morten Trab

Dato : 26-08-01 02:04

Jeg er netop gået fra Windows 2000 til Windows 98 2. udgave, da jeg var træt
af at der var mange spil der ikke virkede i W2K, men i mellemtidenhar jeg
fået mig en SCSI brænder, og et par SCSI HD'ere...

Nu kommer mit problem så...

Controlleren er en Tekram DC-390F med både 50 og 68 pins udtag på...HD'erne
er på 68 pins'ne og brænderen sidder på 50 pin stikket...

I W2K virkede det fint, og jeg har også hentet de nyeste drivere til Windows
98, men alligevel kan jeg kun se/bruge HD'erne og ikke brænderen...

Når jeg booter min maskine op, finder SCSI BIOS'en fint brænder og HD'ere,
men jeg kan blot ikke se/bruge brænderen i Windows 98...

Hvad kan jeg gøre for at det kan komme til at virke??

Mvh. Morten Trab