Spørgsmål
Fra : P. Sørensen

Dato : 25-08-01 22:57

Et par konkrete spørgsmål:
1) Når et grafik kort har "TV out" hvad betyder så det? Er det bare et
spørgsmål om at kunne bruge TV skærmen som computerskærm, eller har det
andre fordele,f.eks. som at kunne se tv på sin PC?
2) Logitechs trådløse mus - virker den ordentlig, eller er det noget med, at
den hele tiden skal "pege" et bestemt sted (modtageren) for at virke?
P.Sørensen

--
www.pilotshop.dk
ps@vestnet.dk

Fra : Erik

Dato : 25-08-01 23:10

"P. Sørensen" <ps@vestnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
at
> den hele tiden skal "pege" et bestemt sted (modtageren) for at virke?

1) "TV out" er en mulighed for at kunne smide computerens skærmbillede over
på TV'et (ikke den anden vej). Dette kan være en dejlig ting ved
præsentationer, og hvis du vil se f.eks. DivX-film etc. på fjernsynet. Vil
du have TV på computeren, så skal der lidt mere udstyr til.

2) De bruger radiobølger, så modtageren kan placeres næsten hvorsomhelst.

Fra : DWM

Dato : 25-08-01 23:25

"P. Sørensen" <ps@vestnet.dk> skrev i en meddelelse
> 2) Logitechs trådløse mus - virker den ordentlig, eller er det noget med, at
> den hele tiden skal "pege" et bestemt sted (modtageren) for at virke?

De trådløse muse jeg har haft fra logitech virkede fint også selvom at der
stod alt muligt i vejen imellem modtager og mus. Skal dog lige siges at jo
længere væk modtageren er jo mere strøm vil der blive brugt, efter min
erfaring.
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen