Hvor effektiv er blæseren i en HD-skuffe
Fra : Ole Axelsen

Dato : 25-08-01 22:05

Se subj. Jeg tænker på en skuffe til IDE-diske med indbygget blæser. Vil det
være forsvarligt at sætte en IBM60 GXP i sådan en. Sådan en disk udvikler jo
en del varme, og den skulle gerne holde mere end ½ år.

--
Hilsen Ole Axelsen, Stenstrup, Sydfyn.

Fra : Kristian

Dato : 25-08-01 22:14

Der er trodsalt 3 års garanti på sådan en IBM disk, så du returnerer den
bare og får en ny igen!

Fra : DWM

Dato : 25-08-01 22:19

"Kristian" <kristianhansen@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Der er trodsalt 3 års garanti på sådan en IBM disk, så du returnerer den
> bare og får en ny igen!

Jo men mon ikke han gerne vil beholde hans data :)
--
Med Venlig Hilsen / Best Regards
Kenneth Iversen

PS: No it´s not a valid emailaddress

Fra : Ole Axelsen

Dato : 26-08-01 01:02

"DWM" <no.email.address@for.you.duh> wrote in message
> "Kristian" <kristianhansen@ofir.dk> skrev i en meddelelse
>
> Jo men mon ikke han gerne vil beholde hans data :)

Netop. Jeg har lige stået med en 75 GXP, der var totalt død, og ejeren har
ikke backup af halvdelen af det der lå på den. Jeg ved godt der hedder sig,
at 60 GXP'erne skulle være bedre, og de udvikler nok heller ikke helt så
meget varme, men hvem ved hvordan de er, når der er gå et år eller to.

--
Hilsen Ole Axelsen, Stenstrup, Sydfyn.

Fra : Rune Christiansen

Dato : 26-08-01 23:43

Jeg har selv en 60GXP´ere som jeg har smidt en hd-cooler på..... Den består
af en tynd kobberplade med 2 blæsere monteret på.

den larmer faktisk ikke, og man kan sagtens mærke at den faktisk flytter en
del luft væk fra disken.

De er jo forholdvis billige så det er måske ikke så dum en ideé