problemer med Netmeeting og msn
Fra : Tim Munck

Dato : 25-08-01 15:55

Hejsa her i gruppen
Jeg håber det er det rigtige sted jeg er kommet ind. Jeg har lige fået ADSL
Netexpress 1024/256 med router 2601
hos TDC, og har nu lidt problemer med Netmeeting og msn
og nu kan jeg ikke ringe til nogen og de kan heller ikke ringe til migKan
det være nogle indstillinger jeg har
glemt, eller kan det slet ikke lade sig gøre med ADSL.Netexpress

hilsen

Fra : Lasse Elbek

Dato : 25-08-01 16:07

"Tim Munck" <tolin31@post.tele.dk> wrote in message
> [...]
> det være nogle indstillinger jeg har
> glemt, eller kan det slet ikke lade sig gøre med ADSL.Netexpress

Har du lavet en åben config på routeren ?

/Lasse

Fra : Tim Munck

Dato : 25-08-01 17:46

"Lasse Elbek" <lasse.elbek@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> "Tim Munck" <tolin31@post.tele.dk> wrote in message
> ADSL
> >

> Har du lavet en åben config på routeren ?
>
> /Lasse

ja det har jeg

hilsen tim

Fra : Søren Andersen

Dato : 25-08-01 18:12

"Tim Munck" <tolin31@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det være nogle indstillinger jeg har
> glemt, eller kan det slet ikke lade sig gøre med ADSL.Netexpress

Bruger du routeren ? (f.eks til at smide andre PCere på internettet via en
switch/hub)

Hvis ikke, så prøv at installerer en PPPoE klient ...

Prøv med RasPPPoE fra følgende side

www.turbine.dk/2601

HUSK at læs lidt på sagen før du går igang ....

Og HUSK TDC kan IKKE yde dig nogen form for support hvis du kører med denne
klient.

Med Venlig Hilsen
Søren Andersen
---
Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet.