Epson
Fra : Rolf Sunde

Dato : 25-08-01 13:46

Jeg har kjøpt en EpsonStylus 480SXU (USB). og har problemer med den. Jeg får
opp en feimelding som sier jeg må sjekke tilkoblingene (kablene). Jeg har
byttet til en annen type USB, men problemet er der ennu.
Jeg har kontaktet Epson men de har ikke anelse om hva som er galt. Jeg har
Atlon 750mzh med VIA-chip (siste utg. av 4-in-1).
Er det noen av dere ekspertene (!) som kan hjelpe meg. Tusen takk på
forhånd.
Rolf, Norway

Fra : Rolf Sunde

Dato : 25-08-01 13:50

Jeg må legge til at jeg har 2 USB-porter, en for joystick og en for
printeren.
Må jeg ha spesielle innstillinger i BIOS'en for den nye USB-printeren?
Jeg kjører og siste BIOS-update, printerdriver etc.