Q: flere diske på Raid?
Fra : Rasmus Bernth Jensen

Dato : 25-08-01 11:25

Jeg har en promise fasttrak 66 raid controller med to 20,5 gb harddiske,
den kører glimrende. Vil jeg evt, kunne sætte to nye 40 Gb diske på den
anden kanal???

Fra : Rasmus Bernth Jensen

Dato : 25-08-01 13:22

Never mind, jeg har fundet ud af det

--
Jeg unlocker Nokia telefoner for 100,-
Det er med porto tilbage til dig.

Fra : Thomas Eg Jørgensen

Dato : 02-09-01 18:14

"Rasmus Bernth Jensen" <rbj_bernth@hotmail.com> wrote in message
> Jeg har en promise fasttrak 66 raid controller med to 20,5 gb harddiske,
> den kører glimrende. Vil jeg evt, kunne sætte to nye 40 Gb diske på den
> anden kanal???

Yeps, så længe du ikke vil koble dem sammen med en evt. allerede
eksisterende RAID

Lad os forstille os du kører RAID0/1 mellem de to som du har siddende i så
kan du sætte to mere på og koble dem sammen i en ny RAID(på samme controller
selvf.), du kan altså ikke koble dem sammen med de andre diske uden at miste
data...

Håber du blev lidt klogere...

MVH
Thomas