SB driver søges
Fra : Gossa

Dato : 25-08-01 10:50

Hej derude

Jeg har et problem med en driver til mit lydkort.

Kortet er et "Creative Sound Blaster Audio PCI 64V", jeg kan ikke finde en
driver på nettet.

Er der en der kan finde eller eventuelt sende mig hele driveren, således at
jeg kan installere både:

Creativ Gameport Joystick
Sound Blaster AudioPCI 64V
SB AudioPCI 64V Legacy Device

Når jeg vil installere det spørger den efter "Creative Sound Blaster
AudioPCI 64V Driver disk", så det er jo altså den jeg mangler.

Hvordan får jeg fat i den, er der nogen der kan hjælpe?

Skulle nogen have lyst til at maile mig den brug g_mathisen@mail.tele.dk

mvh

G Mathisen

Fra : Kim - kk4401

Dato : 25-08-01 10:55

Mon ik' driverne er her:
http://www.soundblaster.com/drivers/
Mvh Kim

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 25-08-01 10:59

"Gossa" <g_mathisen@mail.tele.dk> wrote in message

> Jeg har et problem med en driver til mit lydkort.
> Kortet er et "Creative Sound Blaster Audio PCI 64V", jeg kan ikke finde en
> driver på nettet.

Driveren er her.
http://www.europe.creative.com/support/drivers/welcome.asp

> Er der en der kan finde eller eventuelt sende mig hele driveren, således
at
> jeg kan installere både:

Pas på med at bede om det. Hva' nu hvis der er 100 flinke mennesker der
sender den Og i øvrigt glemte du at fortælle til hvilket styresystem det
er til.

- Lars