ATX forlænger til bundkort-forsyning
Fra : David List

Dato : 25-08-01 09:09

Kender nogen en forhandler i Storkøbenhavn, der ligger inde med et kabel,
der kan forlænge en ATX-strømforsynings bundkort-forsyning? Jeg har fundet
to steder v.h.a. Google, men de ligger ikke i nærheden og det haster lidt.

På forhånd tak.

--
Med venlig hilsen / Best regards
David List

Fra : Thomas Gulholm

Dato : 25-08-01 11:23

> [...]
> to steder v.h.a. Google, men de ligger ikke i nærheden og det haster lidt.

Zitech (Falkoner Alle 19, Frederiksberg)har det i deres katalog (jeg
skal ikke kunne sige om de har det i forretningen, men du kan jo ringe
og høre; 48 13 00 00). Zitech plejer godtnok at være ret dyre i forhold
til andre, men jeg ved ikke hvad det koster andre steder. Zitech har;

Best nr. 980194 som er 0,5m og koster 60 kr. incl. moms. og
Best nr. 980076 som er 0,2m og koster 55 kr. incl. moms

Og så har de forresten åbent til kl 14 om lørdagen, så hvis du er hurtig
kan du nå det idag.

God "jagt"

Thomas

Fra : David List

Dato : 25-08-01 18:45

On Sat, 25 Aug 2001 12:23:15 +0200, Thomas Gulholm wrote in
<3B877C93.7000304@dsr.kvl.dk>:

> [...]
> Best nr. 980076 som er 0,2m og koster 55 kr. incl. moms
>
> Og så har de forresten åbent til kl 14 om lørdagen, så hvis du er hurtig

Øv, øv og atter øv. Jeg var på Falkonér Allé i nogle butikker og derefter
hos Brinck Elektronik uden held. Zitech var blot de sidste jeg havde
forventet, ville ligge inde med sådan noget, derefter var jeg ikke hos dem
- og nu er det jo for sent for idag.

Tusind tak for dit svar. Det var dejligt at høre at jeg ikke skal til at
bestille fra en af de to netbutikker jeg fandt med Google.