PRC data ? PC
Fra : onix

Dato : 25-08-01 08:56

Hej !

Har nogle erfaring for om PRC data i Viborg er gode/seriøse at handle med ?
www. prcdata.dk

Er følgende et godt tilbud.........

Intel Pentium 4, 1500 Mhz.

Beskrivelse

Standard for alle Logic P4 PC'ere er; Intel Motherboard, Miditower ATX
Kabinet, Floppydrev, 20GB HD, TNT2 M64 Grafikkort med 32 MB RAM AGP, 128MB
Original PC800 RAMBUS RAM, 128 PCI lydkort, 52x CD-ROM, Acer tastatur & mus.
Logic PC er samlet & testet.

Specifikationer

Intel D850GB Motherboard. Leveres uden skærm og OS. *OBS denne varer sendes
som forsigtig, der henvises til vor fragtpriser*

Og for cirka 1400 kr ekstra får jeg......512 mb RAm, 40GB disk, 16x
DVD.....dvs prisen i alt er cirka 9000 Kr !!!

Hvad sir I ? er det okay!

MVH

Onix

Fra : Remmen

Dato : 25-08-01 09:25

"onix" <3kantsomr@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Og for cirka 1400 kr ekstra får jeg......512 mb RAm, 40GB disk, 16x
> DVD.....dvs prisen i alt er cirka 9000 Kr !!!

Hej,

Vil PRCdata virkelig smide 384mb Rambus ram efter dig samt opgradere HD
(til hvilket mærke/model?) og DVD for 1400 kr.? Det billigste jeg kan
finde på EDB priser er 509 pr. 128 mb Rambus ram.

Og hvad skal du bruge PC'en til? Hvis du har planer om, at spille 3D
spil skal du også lige have et nyt grafikkort. At sætte et system sammen
hvor en 1,5gHz processor sidder sammen med et GAMMELT grafikkort vidner
om at deres plan er, at kunne sælge maskinen som en topmodel (der er jo
hele 1,5 gHz) og til en psykologisk god pris uden at fortælle at mindst
et komponent er forældet.

Lars

--
www.matrixgames.com <-- Free wargames for download.
www.truecombat.com

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 25-08-01 21:35

> Har nogle erfaring for om PRC data i Viborg er gode/seriøse at handle med
?
> www. prcdata.dk

Jeg har handlet hos dem 3-4 gange, og har ikke haft andet end problemer med
dem. Blev fristet af priserne.

To gange var der op til tre ugers leveringstid på en enkelt del af mange i
ordren, men de besværede sig ikke med at fortælle det. Ventede blot med at
sende varerne til de havde fået alt hjem:(

Nu handler jeg næsten kun hos SHG, og må sige at servicen er så utroligt
meget bedre. De måske en lille smule dyrere på nogle varer, men det er hver
en krone værd. Sidst jeg bestilte en komplet pc i løsdele havde de ikke
flere 12x brændere - så sendte de blot en 16x :)

Fra : Thomas Jari

Dato : 26-08-01 09:04

> Hvad sir I ? er det okay!

Jeg vil ikke kommentere priserne men blot fortælle at jeg aldrig har oplevet
problemer de gange jeg har handlet hos PRC.

Thomas

Fra : tubs

Dato : 26-08-01 17:09

Har også kun oplevet god behandling og hurtig levering.
MVH tubs

Thomas Jari <thomas@jari.adsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9maajr$d3u$1@news.cybercity.dk...

Fra : Stefan Bruhn

Dato : 27-08-01 16:25

On Sat, 25 Aug 2001 09:56:07 +0200, "onix" <3kantsomr@ofir.dk> wrote:

>Hvad sir I ? er det okay!

Jeg ville personligt aldrig købe en P4.
Anyway, jeg har købt en harddisk fra PRC. Da den døde var de hurtige med
at få den byttet ud! (Det var en IBM harddisk i en serie der svjv døde
lidt for tit)

--
Mvh. Stefan
Website: http://www.3x7.dk/ | http://ghashul.dk/