Køb af RAM
Fra : Per Wagner Nielsen

Dato : 24-08-01 23:09

Jeg står og vil købe ny RAM, men ved ikke helt hvad der bedst kan betale
sig.
Jeg har ASUS A7V133 bundkort med 128mb Apacer RAM lige nu. Mine
valgmuligheder mener jeg er flg.
1) 128mb mere Apacer RAM (evt. 256mb, hvis min pengepung kan klare det, men
det tror jeg ikke den kan)
2) 128mb VCM RAM - kan det betale sig at købe VCM RAM???
3) 512 mb billig RAM(muligvis kun 256mb, afh. af pengepungen.)

håber I kan rådgive mig...
Mvh Per Wagner Nielsen

PS: lige et lille andet spørgsmål. Jeg har et GeForce 2 MX, og i nogle spil
begynder grafikken at hakke lidt, kan dette skyldes manglen på RAM, eller er
det et Grafikkort-problem?

Fra : Schiller

Dato : 25-08-01 03:34

"Per Wagner Nielsen" <perwn@hco.kollegienet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 2) 128mb VCM RAM - kan det betale sig at købe VCM RAM???
> 3) 512 mb billig RAM(muligvis kun 256mb, afh. af pengepungen.)

Jeg kører har også det samme bundkort som dig. Jeg drøner med 512mb Apacer
PC133 ram. Det kører bare formidabelt.
Dem fik jeg for 858kr hos Xdata (fragt incl) .
Så med den erfaring jeg har med Apacer ram på at Asus A7V133 bundkort vil
jeg
anbefale Apacer.

Hygge
Schiller