compile af pppd og ATm pakken
Fra : Christian Johansen

Dato : 24-08-01 17:47

Davs gutter

jeg kan ikke compile pppd eller atm pakken, den fejler i atm.h som den
mangler siger den, men den er der.

nu er jeg ved at være træt af at der altid er problemer med linux og comple
af ting :(
jeg følger denne http://www.koldfront.dk/text/netexpres.html for at
ominstallere min gate/firewall til min teledum adsl

nogen der ved hvad det er ,,, jeg bruger slackware 8 www.slackware.com

Hilsen
Chris

Fra : Morten Bo Johansen

Dato : 24-08-01 18:26

On Fri, 24 Aug 2001, Christian Johansen <christian@johansen.mail.dk> wrote:

> Davs gutter
>
> jeg kan ikke compile pppd eller atm pakken, den fejler i atm.h som den
> mangler siger den, men den er der.

Jeg har en atm.h liggende to steder

/usr/include/linux/atm.h
/usr/src/linux/include/linux/atm.h

Førstnævnte hører til libc-dev og sidstnævnte hører til
kernesourcen. Mon ikke at pppd kigger efter den en af disse
steder, hvor du ikke har den på plads. Uden at vide det, kunne
jeg forestille mig at du måske ikke behøver nogen særskilt
atm-pakke, da det ser ud til at være en del af kernen.

vh.

Morten