Bytte regndekken?? Norge
Fra : Tonje Solheim

Dato : 24-08-01 08:51

Jeg har et regndekken str 115cm som jeg lurer på om noen vil bytte i et
større.
Mitt var ikke pent.. men er nå vasket og sydd.. og ser faktisk ganske nytt
ut.
(jeg gjør underverker med symaskin)... Det er kun sømmene på sidene som
er sydd.... Noen småhuller oppå skal limes (over med vanntett stoff).. Da
vil dekkenet
fungere hundre prosent og ser også veldig pent ut. (kan sende bilde).
Det er kun beinsnorene som var hundre prosent pene som jeg har beholdt på.
De andre gjordene har jeg fjernet og bruker i stedet to speller nye
dekkengjoder
fra Hooks. Lukas har det på seg nå.. men det er innmari lite fordi han er så
innmari
brei :). Er det noen som har et større dekken?? 125 eller kanskje til nød
135(om det er litt
lite i størrelse).. som de vil bytte med meg. Det kan godt ha hatt skader,
men må
være mulig å reparere.. da mitt nå er innmari pent og fungerer 100%

Hilsen Tonje