Ess Maestro lyd i Win ME
Fra : Gitta & Ole Christen~

Dato : 24-08-01 09:33

Hejsa...

Jeg har en Fujistsu Siemens Liteline, med Ess Maestro lydkort.....Men der er
ingen lyd, og jeg fik afvide at ME havde alle lyddrivere.....Næste problem
er at jeg har smidt min driver disk væk (ups

ER DER NOGEN DER KAN HJÆLPE ???????

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 24-08-01 10:48

"Gitta & Ole Christensen" <occ@12mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ingen lyd, og jeg fik afvide at ME havde alle lyddrivere.....Næste problem
> er at jeg har smidt min driver disk væk (ups

Måske, jeg har sådan et kort i min laptop fra dell, og deres driver virker
perfekt under winme.

Prøv den.

www.dell.dk

Hygge