Billeder af Sabina og Ferina
Fra : Eva Schmidt

Dato : 24-08-01 06:40

Jeg har lagt billeder af to af mine katte på dk.binaer.
Håber I har lyst til at se dem og gerne sige lidt pænt om kræene, så bliver
både de og jeg så glade.

mvh Eva

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 24-08-01 11:13

Hej Eva

Dejlige missere *S*
Hvis man ikke vidste bedre, skulle man næsten tro at Ferina var en statue,
så rank som hun sidder

Hilsen
Joan, Neo & Dixie

Fra : Eva Schmidt

Dato : 24-08-01 13:57

Hej Joan

Tak for de pæne ord.

Kan man se billeder af Neo og Dixie noget sted?

mvh Eva

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 24-08-01 14:40

Hej Eva

Jeg har haft lagt billeder på binaer, men gør det gerne igen *S*
Kalder emnet for *S* Neo & Dixie

Hilsen
Joan

Fra : Eva Schmidt

Dato : 24-08-01 15:13

Hej Joan

Tak fordi du lagde billederne af Neo og Dixie ind igen, så jeg kunne se dem.
De er velnok dejlige begge to.

mvh Eva

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 24-08-01 15:15

Hej Eva

Tak for rosen *S*

Hilsen
Joan

Fra : Maj-Britt

Dato : 24-08-01 17:46

Hej Joan,

Tak for kigget De er også skøøønne - Neo kunne jo være Fellini's
tvillingebror *smile*

God weekend
Maj-Britt

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 24-08-01 18:21

Har hørt så meget om dem så det var rart at se dem de er dejlige.

Camilla

Fra : Camilla Christiansen

Dato : 24-08-01 18:20

Hvor er de kære, Sabina minder lidt om Lille Mis og Ferina, hvor er hun
flot, vi overvejer også at købe en aby (det er en aby ikke?) som
legekammerat til Lille Mis

Camilla

Fra : Eva Schmidt

Dato : 24-08-01 19:46

Hej Camilla

Tak for de pæne ord.
Ja, Ferina er en aby og sådan en kan jeg jo kun anbefale!!

mvh Eva

PS. LilleMis ønskes rigtig god bedring med den dårlige pote!!