Hvilke surround-højtalere+lydkort kan anb~
Fra : Henrik T. Poulsen

Dato : 23-08-01 23:46

Hej

Jeg skal bruge et lydkort+surroundhøjtalersæt hovedsageligt til DVD og musik
+ en lille smule spil. Hvad kan anbefales ?

Har kig på surroundhøjtalersættet "Altec Lansings ACS 500" og et lydkort "SB
Live 1024" - alternativt SB surround 5.1 kit (vist både lydkort og
højtalere).

Nogen kommentarer ? eller andre forslag ?

Fra : Schiller

Dato : 24-08-01 04:04

"Henrik T. Poulsen" <henriktp@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Live 1024" - alternativt SB surround 5.1 kit (vist både lydkort og
> højtalere).
>
> Nogen kommentarer ? eller andre forslag ?

Soundblaster 5.1 lydkort når du vil køre DVD på maskinen.
Kortet har nemlig også noget der hedder EAX som en del spil også laves med
idag.
EAX giver spillende en helvedes god lyd og dybde.
Typhoon 5.1 højtalersæt med aktiv subwoofer , det giver en god bas ved både
DVD 5.1 afspilning,spil og musik.

Fra : Santa Xcaze

Dato : 24-08-01 12:19

snip

Hmmm hvorfor er alle så vilde med SB LVIE 5.1 ... Såvidt jeg ved er deres
eax chip grænseløst forældet ....