Kommer ikke i dag.
Fra : Esben

Dato : 23-08-01 15:07

Hej Torben,

Undskyld den sene melding, men jeg når ikke at komme ind i dag. Har du noget
der skal laves, kan jeg kigge på det i aften, ellers kommer jeg ind i
morgen. Du kan se hvor langt jeg er kommet med intranettet, ved at ændre den
nuværende adresse fra http://192.x.x.x/intra til http://192.x.x.x/intranet
(jeg kan ikke huske hele ip'en).

Mvh
Esben

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 23-08-01 15:35

"Esben" <esben@huleboer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der skal laves, kan jeg kigge på det i aften, ellers kommer jeg ind i
> morgen. Du kan se hvor langt jeg er kommet med intranettet, ved at ændre

Øhhh jow

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Fra : danni plougmann

Dato : 23-08-01 15:46

> [...]
> der skal laves, kan jeg kigge på det i aften, ellers kommer jeg ind i
> morgen. Du kan se hvor langt jeg er kommet med intranettet, ved at ændre

mon ikke det her skulle ha været en privat mail

Fra : Esben

Dato : 23-08-01 15:57

"danni plougmann" <danni.plougmann@cool.dk> wrote in message

> "Esben" <esben@huleboer.dk> skrev i en meddelelse

> noget
> den
http://192.x.x.x/intranet

> mon ikke det her skulle ha været en privat mail

Det skulle det - jeg fik dog cancelled, men til ingen verdens nytte.

--
Esben

Fra : Anders Lund

Dato : 23-08-01 20:05

> http://192.x.x.x/intranet

> Det skulle det - jeg fik dog cancelled, men til ingen verdens nytte.

¨
Det var da et held at du ikke kunne huske hele ip adressen til intranettet!

Anders Lund
webmaster@123grin.dk
Webmaster for GEnet.dk, Jyllands bedste netparty

Fra : Esben

Dato : 24-08-01 01:30

"Anders Lund" <anders@itnews.dk> wrote in message

> ændre

> ¨
> Det var da et held at du ikke kunne huske hele ip adressen til
intranettet!

lol ja - men det er jo interne adresser der går igen i de fleste intranet,
så det havde nok ikke gjort noget.

--
Esben