nyt tastetur
Fra : Martin

Dato : 23-08-01 12:10

Jeg skal til at anskaffe nyt tastatur, valget står mellem et Logitech
internet navigator og et Logitech itouch. Valget er svært. Navigator har en
fed udformning og mange genvejstaster, desværre er det så vidt jeg ved ps2
og ikke usb. Det er itouch derimod, det har desuden en indbygget usb hub,
det er lækkert da jeg der kan tilslutte min mus.
Hvilket et skal jeg vælge. Nogen der har erfaringer med disse to tastaturer?

--
Med Venlig Hilsen

- Martin Helbo
www.mind-media.dk

Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 23-08-01 13:11

> [...]
> det er lækkert da jeg der kan tilslutte min mus.
> Hvilket et skal jeg vælge. Nogen der har erfaringer med disse to

Du siger udformningen fra InternetNavigaor - og usb'en fra ITouch...

Hvad så med at kigge på Microsofts Natural Keyboard Pro ? Det har jeg - og
det er BARE godt...

// Søren

Fra : Dr. Ralph

Dato : 24-08-01 04:49

> [...]
>det er lækkert da jeg der kan tilslutte min mus.
>Hvilket et skal jeg vælge. Nogen der har erfaringer med disse to tastaturer?

Check lige dette ud først:

http://www.proconsult.dk/katalog/tilb/til-mkj/mkj-key/keyb2002.html
Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@SPAMmail.com
Remove "SPAM" when mailing me.

Fra : Martin

Dato : 24-08-01 07:34

Har set det. Det ser fedt ud, men jeg synes det er for dyrt. Jeg har i
forvejen en Logitech mouseman wheel optical som jeg er meget glad for.

--
Med Venlig Hilsen

- Martin Helbo
www.mind-media.dk