Re: Vand er da til at lege med!
Fra : Ern Yoka

Dato : 23-08-01 10:20

Tina skrev bl. a.:

>Vandhanen er et kapittel for sig hvordan fanger man det vand der >kommer
>ud?
>hvorfor bliver man våd og hvorfor drypper det hende i nakken når hun >ser
>ned
>i afløbet for at finde ud af hvor det bliver af?

Heh ja, det minder mig om engang da Banse sad og prøvede at BIDE vandstrålen
over, mens han kom med de de me-he-he-he-he lyde katte gør når de er godt
ophidsede over et eller andet. Han ku' heller ikke fatte at han blev våd i
hele ho'det af at angribe den tingest

Men nogle katte er mere vandskræk end andre, Banse var generelt ligeglad med
om man "kom til" at dryppe lidt vand på ham, hvorimod hans søster, Ylle,
opførte sig som om man flåede hende med en gloende stålbørste, hvis bare man
havde lidt _fugtige_ hænder. Bøv ligger midt imellem, han har fundet ud af
hvad det betyder hvis man ryster en vandflaske (probat
"gå-ned-af-bordet-middel) men han er ikke som sin mor Ylle overbevist om at
NU dør han, hvis det trods alt resulterer i at han bli'r våd *LOL*

Mange kattehilsner
Lisbeth
http://cutiecats.tripod.com - Nye billeder af killingerne
No outfit is complete without a few cat hairs.

Posted from [195.97.164.98] by way of f103.law11.hotmail.com [64.4.17.103]