Politiet kom med et føl !!!!
Fra : Tulle

Dato : 23-08-01 07:03

Hej NG
I går morges kl. 06.00 rullede politiet ind på gårdspladsen og bag bilen gik en betjent med et lille føl !!!!!
Og inden man nåede at komme ud af huset og spørge hvad det skulle her, så var de kørt igen. Og vi har ikke hørt fra dem siden.
Vi håber da, at der er nogle, som savner den bette fyr og som henter ham hjem til sin mor.
Men mangler du et føl på din mark i nærheden af Århus, så ring gerne til mig.
Mon det bliver vores hvis politiet ikke finder ejeren? Det kan jo ikke stå på en hylde på hittegods kontoret
Mvh. Marianne
23 32 38 94
ringer du og siger føllet af dit, skal jeg have en fuld beskrivelse af det inden du kommer.

Fra : Tonje Solheim

Dato : 23-08-01 10:22

plasserte de føllet på gårdsplassen deres og bare dro??
Kan man anmelde politiet for dårlig behandling av dyr?
Tenk om dere ikke var hjemme??

Tonje

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 23-08-01 10:37

In article <3b849a5f$0$237$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Tulle wrote:
> [...]
> Og inden man nåede at komme ud af huset og spørge hvad det skulle her, så var de kørt igen. Og vi har ikke hørt fra dem siden.

Intet ?? Det var da underligt, måske de har troet det var jeres.

> [...]
> Mon det bliver vores hvis politiet ikke finder ejeren? Det kan jo ikke stå på en hylde på hittegods kontoret

Måske du bør spørge i dk.videnskab.jura, men lige umiddelbart vil
jeg mene nej, for det er jo ikke jer der har fundet det.

> Mvh. Marianne
> 23 32 38 94
> ringer du og siger føllet af dit, skal jeg have en fuld beskrivelse af det inden du kommer.

Måske du bør lade politiet afgøre om du skal udlevere det,
det er jo kun overladt til din væretægt. Omend, hvis ejer
kommer med hoppen, så er det jo RET nemt for heste folk at
se på føl og mor om de hører sammen.

ion++

--

A picture always lies...

Fra : R. Ilsøe

Dato : 23-08-01 17:28

Hmmm... Det lydder nu lidt vel mystisk. Hvis jeg var dig ville jeg kontakte
politiet i morgen og gøre dem opmærksomme på, at det ikke er dit føl. Du
risikerer en politianmeldelse for at lade et herreløst føl løbe rund og i
værste fald en bøde, fordi politi'et tror det er dit. Desuden synes jeg det
er under al kritik at politiet bare vader ind og stiller et føl!

Politiet bør gøres opmærksomme på, at føllet altså ikke er kommet til sin
ejermand, så de ved det hvis nogen ringer til dem og hør' om de har fundet
et føl, hvilket de fleste ville gøre hvis de mangler et dyr.

Rinnie Ilsøe, Vejen