hvor kan man købe Creative Labs Nomad II M~
Fra : Anders Michaelsen

Dato : 22-08-01 22:35

Hej

Jeg håber der er nogen der ved, om man kan købe den ovenstående mp3 spiller
i Danmark.

/Anders

Fra : -=Madsen=-

Dato : 22-08-01 22:51

Kik på www.edbpriser.dk så er du samtidigt også sikker på ikke at kommet til
at betale for meget for den

Fra : Søren Viborg

Dato : 23-08-01 14:49

Jeg ringede rundt til en 3-4 forhandlere før jeg købte min for et par
måneder siden men der var ingen der førte den.... Det er ikke nemt at finde
en ordentlig ram-baseret mp3-afspiller i dk :(

Jeg købte min på creative's europæiske hjemmeside uden problemer. Genial
afspiller.

/Søren