HP printer ?
Fra : Karsten Olesen

Dato : 22-08-01 20:36

Hvem har en 990'er fra HP ?
Hvem har en 959'er fra HP ?

Hvorfor skal jeg gi' dobbelt pris for
en 990 frem for en 959'er ???

MVH

Fra : Esben

Dato : 22-08-01 23:28

"Karsten Olesen" <gakke@email.dk> wrote in message
news:9m11ij$1olp$1@news.cybercity.dk...
> Hvem har en 990'er fra HP ?
> Hvem har en 959'er fra HP ?
>
> Hvorfor skal jeg gi' dobbelt pris for
> en 990 frem for en 959'er ???

990 udskriver hurtigere
990 tillader infrarød overførsel
990 har 8MB ram (959 4MB) og vistnok større processor
990 har automatisk papirtypesensor
990 kan tilsluttes netværk

--
Esben

Fra : Karsten Olesen

Dato : 23-08-01 11:27

"Esben" <esben@huleboer.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> 990 udskriver hurtigere
> 990 tillader infrarød overførsel
> 990 har 8MB ram (959 4MB) og vistnok større processor

********************

OK..fair nok!

Hastighed betyder intet. 959 er hurtig nok til de 10 sider/ugen jeg skal
skrive.
Infrarød bruger jeg ikke..venter på bluetooth, hvis endelig det skal være
kabelfri (995cxi).
Større processor, måske 5 sekunder hurtigere udskrivning...
990 har aut. papirtypesensor. 959 har 10x15 fotobakke...og
automatisk papirtypesensor kan sagtens undværes, da man prøver
sig frem og gemmer sine instillinger fremover...
Jeg har ikke brug for netværk.

...så alt i alt må 959'eren være en bedre printer,
hvis man er en typisk hjemmebruger.

MVH

Fra : Esben

Dato : 23-08-01 15:15

> [...]
> sig frem og gemmer sine instillinger fremover...
> Jeg har ikke brug for netværk.
>
> ..så alt i alt må 959'eren være en bedre printer,

Helt enig - jeg kan f.eks. ikke komme på nogen situationer, hvor jeg ville
printe billeder ud direkte fra et kamera uden at de havde været en tur i
Photopaint først. Alt i alt ville 959'eren også være rigeligt til mit behov.
Jeg ud også fra at udskriftskvaliteten og holdbarheden er ens på de to
produkter, men kan ikke sige det med sikkerhed. Jeg ved ikke om kampagnen
stadig kører, men for nyligt kunne man købe en pakke med 950c (959's
forgænger) og HP ScanJet 5370c (nu afløst af 5470c) til en ok pris.

--
Esben

Fra : Michael

Dato : 23-08-01 02:41