PHP og Access
Fra : Lars

Dato : 22-08-01 17:40

Halløj
Kan man hente data fra en form og sende dem til en MS Access
database og hvis man kan, er der én der kan give mig et hint
?
Lars

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 22-08-01 17:51

In article <9m0nad$16nr$1@news.cybercity.dk>, "Lars" <lane@jubiipost.dk>
wrote:

> Halløj
> Kan man hente data fra en form og sende dem til en MS Access database og
> hvis man kan, er der én der kan give mig et hint ?
> Lars
Du skal bruge odbc. Se i manualen under function->odbc. Hint virker på
nøjagtigt samme måde, som med andre databaser, blot benyttes odbc
protokollen som interface.

--
Hilsen/Sincerely

Michael Rasmussen

Fra : Lars

Dato : 22-08-01 18:41

Michael Rasmussen <mir@datanom.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:pan.2001.08.22.18.50.38.865.1761@datanom.ne
t...
> [...]
> Du skal bruge odbc. Se i manualen under function->odbc.
Hint virker på
> nøjagtigt samme måde, som med andre databaser, blot

I hvilken manual ?
Lars

Fra : Christian Joergensen

Dato : 22-08-01 18:51

http://php.net/manual/

--
Christian Jørgensen | "Ford, you're turning into a penguin"
http://www.razor.dk | "Stop it"

Fra : Lars

Dato : 22-08-01 20:48

Christian Joergensen <mail@phpguru.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:1068621.3vaeNJFYEL@flaf...

> http://php.net/manual/
>
> --
> Christian Jørgensen | "Ford, you're turning into a
penguin"
> http://www.razor.dk | "Stop
it"

Takker