DØD T28
Fra : MoDeM

Dato : 22-08-01 16:58

Hej..

Har en T28 som ik er blvet brugt i 2 - 3 uger..

Skulle bruge den igen, men inden jeg satte simkortet i tamte jeg den lige ca
½ meter over jorden, burde ik betyde noget.. Men den vil ik tænde, den
virket for 2 -3 uger siden da jeg tog sim kortet up.. Kan det være det lille
fald eller måske noegt med BAT?

Mvh
Morten Terp
Mobiltoner.dk

Fra : Bobby

Dato : 22-08-01 17:15

Noget med bat?? Du har vel prøvet at lade den op, ikk´? Det kunne da godt
tænkes at batteriet er løbet tør for saft....

Bobby

Fra : MoDeM

Dato : 22-08-01 17:47

Den vil heller ik lade..