Hvorfor kan jeg ikke finde ud af at bruge ~
Fra : ZUM

Dato : 22-08-01 16:51

Jeg slås med gated fra NextHop.
De siger jeg skal benytte følgende kommando "patch -p1 < gated-public-3.6-sunos27.patch".
Så skulle den selv vide hvilken fil der skal patches, og gøre det uden problemer.

Jeg har fået at vide, at jeg skal stå i "gated-public-3_6" kataloget, så det gør jeg.
Jeg formoder at "gated-public-3.6-sunos27.patch" patch filen også skal placeres i dette katalog?

Gutten hos NextHop, som jeg har kontakt til siger, at det virker fint hos ham.
Hos mig ser det således ud:

# patch -p1 < gated-public-3.6-sunos27.patch
Looks like a unified context diff.
File to patch: src/krt_os/krt_symbols_sunos5.c
I can't seem to find a patch in there anywhere.

Den ved altså ikke selv hvilken fil der skal patches, og den kan ikke finde patchen.

HJÆLP!

Jan

Fra : R. A. Larsen

Dato : 22-08-01 21:48

ZUM <zum@mail.flashmail.com> wrote:

[patch af gated]

> # patch -p1 < gated-public-3.6-sunos27.patch
> Looks like a unified context diff.

De første linjer i filen blev tlsyneladende genkendt...

> File to patch: src/krt_os/krt_symbols_sunos5.c

Nu fandt den navnet på filen, som skal patches...

> I can't seem to find a patch in there anywhere.

Men den kan ikke finde ud af linjerne med det, som skal patches.

Prøv at sende of de første 10-20 linjer af "gated-public-3.6-sunos27.patch".
Så kan det være, at vi kan sige hvad fejlen er.

Lige et spørgsmål: Er der nogen carriage-return tegn ('^M' / '$0D') i filen?

MVH, René
--
Using Virtual Access
http://www.vamail.com