mailingliste OG news
Fra : Niels Andersen

Dato : 22-08-01 16:45

Jeg vil gerne gøre det muligt for en gruppe mennesker at kommunikere via en
mailingliste OG via en newsserver.

De to ting skal altså have samme indhold! Når nogen poster til listen,
dukker det op på newsserveren. Når nogen poster på newsserveren, kommer det
også på mailinglisten.

Ligesom fx. SSLUG har. (Eller har haft, har ikke være aktiv der længe)

Ved i noget om hvordan jeg kan få det op at køre?

(Jeg har spurgt om ca. det samme i dk.edb.internet. Havde jeg tænkt mig om
havde jeg nok crossposted, i stedet for at skrive ca. det samme to steder)

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : Steen Suder

Dato : 22-08-01 18:05

Niels Andersen wrote:

> [...]
>
> Ligesom fx. SSLUG har. (Eller har haft, har ikke være aktiv der længe)
>
> Ved i noget om hvordan jeg kan få det op at køre?

Tag:
http://freshmeat.net/projects/mail2news-easy/, Postfix og INN og så er
du flyvende, vil jeg tro.
Du kan evt. supplere med en mailinglistmanager.

--
Steen Suder

"We reject kings, presidents and voting.
We believe in rough consensus and running code."