3310 vs 3330
Fra : Bluesboys

Dato : 22-08-01 16:11

Hejsa NG

Jeg står foran at skulle købe ny mobil, da min gode gamle Ericsson 688 er
ved at være træt. Jeg har fulgt lidt med her i NG og har været rundt at
spørge i forskellige forretninger ang. 3310 og 3330. Indtil nu er jeg dog
ikke blevet overbevidst om det ene eller det andet. Samtidig ekunne det være
at der er noget helt tredje, der kunne være interessant.

Så nu spørger jeg her om hvilken en der er den "bedste"...

Er det f.eks nødvendigt med WAP, eller er det allerede dødt?
Er den ekstra hukommelse i 3330 de 200 kr i merpris værd?
Er mulighederne for opdatering de samme?
Find evt. selv på flere spørgsmål

Håber jeg kan få det afklaret med jeres hjælp.

Venlig Hilsen
Søren Hansen

Fra : MoDeM

Dato : 22-08-01 17:01

Hejsa

3330 kan lidt mere end 3310 fx kan en have 100 nummere på telefonen, kan
downloade spil vai wap, og den har wap. Personligt er jeg ligeglad med Wap,
har haft det i et år, men syns nu ik det kan bruges til så meget.. Ellers
kan den ik så meget mere.. Animeret pauseskærme har den også skulle hvist
være det... Har i værfald ik fundet andre ting min 3330 kan som min 3310 ik
kan..

Mvh
Morten Terp
Mobiltoner.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 22-08-01 18:14

MoDeM skrev:

>Har i værfald ik fundet andre ting min 3330 kan som min 3310 ik
>kan.

Den skulle have en indstilling så man kan sætte vibratoren til at
vibrere, og derefter ringer telefonen (efter lidt tid). Kunne jeg
faktisk godt bruge.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Jeg fjerner SIM-låsen fra Nokia-, Ericsson- og Siemens-telefoner.
Se www.fergusons.dk/simlock og www.simlock.dk

Fra : A. Anonym

Dato : 22-08-01 20:00

snip
> Er det f.eks nødvendigt med WAP, eller er det allerede dødt?

Det er ikke rigtig begyndt. Du kan sammenligne det med WWW i starten af
1990'erne. Der var det heller ikke så "bredt" som i dag. WAP / mobilt
internet, skal nok komme i gang, men i dag er der ikke så mange services.