Hesteguf!!
Fra : Annette Winther

Dato : 22-08-01 15:33

Hej Allesammen.

Er der nogen af jer der har nogle gode opskrifter på hesteguf???

Jeg vil blive utrolig glad hvis i vil skrive den til mig.

Hilsen Annette

Fra : Marlene Jensen

Dato : 22-08-01 21:25

hej!!

et godt råd til hesteguf er at skære et helt rugbrød i tærn og bage dem i
ovnen til de er hårde.

det er sundt for heste at skulle bruge signe tænder, det kan samtidig være
med til at rense dem. Det er samtiig sundt for hesten, da det er uden
sødestoffer (f.eks sukker), som dem man ofte bager selv.

Det er heller ikke en særlig dyr måde at lave dem på.

Marlene

Fra : Tina Dandanell

Dato : 23-08-01 20:32

Du kan også bare skære rugbrøddet ud og lade det tørre i luften. Det tager
et par dage, men så bruger man da ikke strøm på det!
Annette Winther <annette@gyldenager.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b83ca1f$0$9124$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...