Logitech Internet Keyboard i Win 2000
Fra : Lars Mikkelsen

Dato : 22-08-01 14:31

Hej,

er der nogen der ved om alle de xtra genvejstaster på dette keyboard virker
i Win 2000? Det er noget med at iTouch virker, men at key commander ikke
gør - men hvad bruges til hvad...

På forhånd tak...

Lars Mikkelsen

Fra : Gizmoduck

Dato : 22-08-01 15:44

On Wed, 22 Aug 2001 15:31:28 +0200, "Lars Mikkelsen"
<2706141m001@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
>i Win 2000? Det er noget med at iTouch virker, men at key commander ikke

jeg kan ikke få mit itouch keyboard til at virke i xp....så hvis der
er nogle eksperter derude må i også gerne give lidt tips til det os :)
jeg går ud fra problemet er stort set det samme

--

Gizmoduck

"I feel like I'm on pins and needles
How many bands can rip-off the Beatles?
And every day there is another
Band that gets big by playing a cover"

Suicidal Tendencies "Pop Songs"

Fra : Madsen

Dato : 22-08-01 16:44

"Lars Mikkelsen" <2706141m001@mail1.stofanet.dk> skrev:

> er der nogen der ved om alle de xtra genvejstaster på dette keyboard virker
> i Win 2000? Det er noget med at iTouch virker, men at key commander ikke
> gør - men hvad bruges til hvad...

Jeg kan ikke forestille mig at det vil give problemer. Kører selv med
et Logitech Cordless Desktop Pro, som godt nok ikke har så mange
knapper som Logitech Internet Keyboard har, men hvorfor skulle det
ikke også virke når mit tastatur gør under Win2000?
Faktisk finder Win2000 mit tastatur som et Easy Internet Keyboard,
men det virker fint og uden problemer.
Jeg kører pt. med Itouch version 1.60 DK installeret.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.