Video kamera fra Netto, software
Fra : Frits Jensen

Dato : 22-08-01 13:44

Ja, det var jo billigt - 249 kr for et kamerea - men softwaren er da
også noget slam - er der nogen der har fundet kompatibelt software?

Der står på pakken, at den skulle kunne lave 30 billeder pr. sekund -
men ikke med det medfølgende program .-(

Måske det kan bruge noget logitec sw?

Jeg ville gerne filme nogle små videosekvenser, så de var til at se
på.

Har du er godt råd - så send lige en mail til mig

Frits

Fra : Michael

Dato : 23-08-01 03:02

"Frits Jensen" <fj@cfjensen.dk> wrote in message
> Ja, det var jo billigt - 249 kr for et kamerea - men softwaren er da
> også noget slam - er der nogen der har fundet kompatibelt software?

Undskyld mig, men er du overrasket !?

Michael

Fra : danni plougmann

Dato : 23-08-01 19:48

"Frits Jensen" <fj@cfjensen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> på.
>
> Har du er godt råd - så send lige en mail til mig

jeg bruger det her program www.truetech.com til min logitech webcam
det software der fulgte med var noget møg

Fra : Henning

Dato : 23-08-01 22:32

On Wed, 22 Aug 2001 12:43:47 GMT, fj@cfjensen.dk (Frits Jensen) wrote:

> [...]
>
>Der står på pakken, at den skulle kunne lave 30 billeder pr. sekund -
>men ikke med det medfølgende program .-(

Mon ikke det er 30 billeder pr. minut?

Henning
hsb@REMOVETHISimage.dk