Hukommelse
Fra : Jan Larsen

Dato : 22-08-01 12:23

Hej !
Jeg ville sætte noget ram i min computer med win98 det gik fint.
endtil jeg fik startet computeren op...den frøs
nu har jeg taget den ram ud igen.
jeg har nu en 64+256 mb
men windows ser kun de 256 og den vil ikke starte op !
kan rammen være brændt eller hvad ?
hilsen
Jan

Fra : Bear

Dato : 22-08-01 12:43

Hvor meget tæller BIOS'en op til?

Nogle bundkort ser forskel på single-sided RAM moduler og double-sided RAM
moduler (dvs. om der sidder chips på en eller begge sider). Læs din manual
til bundkortet!

Bear

ICQ: 2745075

Fra : Jan Larsen

Dato : 22-08-01 13:25

Bios'en tæller fint
men det gør windows ikke men nu virker det
da jeg kun har en blok på 64 mb i nu
men kan ikke få startet windows igen
den kan ikke indlæse en eller anden driver.
så den starter op i fejlsikert tilstand (
ved snart ikke hvad jeg kan gøre...

Bear <bdr@NOSPAMsol.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9m05so$su$1@sunsite.dk...