Ram spørgsmål..
Fra : Uoups

Dato : 22-08-01 10:04

Jeg har en gammel IBM maskine der har følgende ram specifikationer...

Memory type:

60ns tin lead EDO SIMM;
16MB, 168-pin, 70ns, 5v, Non-Buffered, EDO DIMM

Kan ses på denne side...

http://www.pc.ibm.com/qtechinfo/DETR-3SQJCH.html?lang=en_US&page=brand&brand
=root&doctype=&subtype=Cat

Jeg skal have noget mere ram i.. regner med 64 MB ekstra... Men hvilken
type er det???
Jeg har aldrig hørt om EDO DIMM..

Mvh Jens

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 22-08-01 11:03

"Uoups" <gvir@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> =root&doctype=&subtype=Cat
>
> Jeg skal have noget mere ram i.. regner med 64 MB ekstra... Men

Jo-jo, den er god nok

Her kan Du købe en 32 Mb blok (om det er EDO udgaven ved jeg ikke):

http://www.restlageret.com/

Om den meget hurtigere SD66/100/133 også vil virke ved jeg ikke.

mvh. Peter
www.peterbj.dk (Nu over 700 vitser!!!)

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 22-08-01 11:11

> Om den meget hurtigere SD66/100/133 også vil virke ved jeg ikke.

Hmmmm... ved nærmere eftertanke: Nej det vil det ikke! De kører ved en anden
spænding end 5V.