Hjælp !!! *^_:;åæ#¤% Lort
Fra : Vagn Dvinge

Dato : 21-08-01 23:37

Har Kæmpe problemer med at cdrwin efter jeg har lagt nero ind, cdrwin skriv
det her (Error : unable to initialize the APSI Manager. APSI Manager was not
found on system ) er der noget man kan gører for at få det til at virker for
det er kæmpe træls det her. ;()(
Er der ikke et forum for folk med software problemer ?

Fra : Madsen

Dato : 22-08-01 00:19

"Vagn Dvinge" <Tazmani@worldonline.dk> skrev:

> [...]
> det er kæmpe træls det her. ;()(
> Er der ikke et forum for folk med software problemer ?

Check nyhedsgruppen <news:dk.edb.hardware.drev.cd-rom>
og led efter et indlæg der hedder: »CDRWIN kan ikke initailisere
min ASPI manager, ???«

Den er fra d. 20/08-01

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Madsen

Dato : 22-08-01 00:21

"Madsen" <madsens@whomail.dk> skrev:

> Check nyhedsgruppen <news:dk.edb.hardware.drev.cd-rom>
> og led efter et indlæg der hedder: »CDRWIN kan ikke initailisere
> min ASPI manager, ???«
>
> Den er fra d. 20/08-01

Sorry, jeg lavede en fejl:

»ASPI og WIN2000 ? (Kan ikke grabbe audio)« hedder tråden og
er fra d. 18/08-01 i stedet.

--
Mvh. Madsen
Remove "who" in e-mail.

Fra : Vagn Dvinge

Dato : 22-08-01 00:45

Det var sata.. 1000 tak for det gode råd du er en gutter mand