Ingen DOS-drivers til SondBlaster live 5.1~
Fra : Frontier

Dato : 21-08-01 21:00

Under intet tidspunkt i installationen af drivers bliver DOS-drivers
nævnt, og der kommer ikke nogen enheder under "Enheder til spil" etc.
Manualen nævner dem i et appendix, men er WinME grunden til at de ikke
bliver installeret?

Hvis NOGEN her har fået installeret DOS-drivers til SB live 5.1 i
WinME, vil jeg meget gerne høre om det...

- på forhånd tak!

Mvh:
Klaus Jakobsen

Fra : Svend Tveskæg

Dato : 21-08-01 21:59

On Tue, 21 Aug 2001 22:00:15 +0200, Frontier <frontier@jyde.dk> wrote:

> [...]
>bliver installeret?
>
>Hvis NOGEN her har fået installeret DOS-drivers til SB live 5.1 i
>WinME, vil jeg meget gerne høre om det...

I de drivere der lå på CD'en der fulgte med kortet da jeg købte havde
DOS understøttelse.

Fra : Frontier

Dato : 21-08-01 22:47

>I de drivere der lå på CD'en der fulgte med kortet da jeg købte havde
>DOS understøttelse.

Og du kører med ME, eller?

Bortset fra det, læste lige i den engelske creative nyhedsgruppe, at
de kun medfølger retail-produkter, ikke bulk. Har selv en awe-32, så
jeg har ikke selv problemet. Men min ven har altså...

Er denne driver en du gider at emaile ved lejlighed? På forhånd tak...

Mvh:
Klaus Jakobsen

Fra : Ove Kristensen

Dato : 21-08-01 22:48

"Frontier" <frontier@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis NOGEN her har fået installeret DOS-drivers til SB live 5.1 i
> WinME, vil jeg meget gerne høre om det...

Den installerer da SB16 emulation.

Mvh
OveK.