Scanner-problem Canon 656U
Fra : Johnny

Dato : 21-08-01 18:58

Jeg har erhvervet en sådan, men hver gang jeg prøver at installere den, får
jeg opstarts besvær, og blå skærm.

Jeg bruger Win 98 SE.-- 1,2 ghz cpu-- 556MB ram.

Er der andre som har samme problemer?

Alle forslag til løsning af problemet er yderst velkomne, for det er ski..
irriterende.

Johnny

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 22-08-01 16:17

"Johnny" <johnny_spargo@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:3b82a7da$0$46512$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
>
> Er der andre som har samme problemer?
>
> Alle forslag til løsning af problemet er yderst velkomne, for det er ski..

Hej Johny
Har samme Scanner og OS men Pentium lll 1GHZ 256Mb ingen problemer.
Har du installeret i den rigtige rækkefølge?
Hvis den er fejlinstalleret skal det hele afinstalleres inden du installerer igen.
Med venlig hilsen
Paul Ø. Sørensen
paul@sorensen.as
www.paul.sorensen.as