Mit CS lagger måske en tweak kunne hjælpe?
Fra : Kokamok

Dato : 21-08-01 16:14

Jeg har Stofa internet via kabelmodem og spiller meget Counter strike
men det lagger utrolig meget. Mit grafikkort er Geforce2 32 mb Asus
v7100 tv/out med version 6.33 og jeg har prøvet med detonatoren fra
Geforce men heller ikke det virker. Så jeg tænkte om der var nogen der
havde en god ide måske en tweak til mit modem en der virker stabilt så
det ikke lagger så meget.
Venlig hilsen Henrik

http://www.kandu.dk/

Fra : JW

Dato : 23-08-01 12:17

"Kokamok" <Kokamok.news@kandu.dk> wrote in message

set rate 25000

/J

Fra : Kokamok

Dato : 23-08-01 22:42

"JW" skrev d. 23-08-01 12:17 dette indlæg :

> "Kokamok" <Kokamok.news@kandu.dk> wrote in message
>
> set rate 25000
>
> /J
Hvilken rate er det vi snakker om i windows eller cs (frames) ??

http://www.kandu.dk/