installations-CD itu
Fra : Jette Pedersen

Dato : 21-08-01 16:06

Hej

Min installations-CD til min Lifetec scanner er itu - jeg har ledt huller
på nettet for at finde et Lifetec program at downloade - men om jeg kan -
jeg har søgt på Lifetecs hjemmeside og alle mulige andre steder - kan nogen
vejlede/hjælpe.

1000 tak.

Jette

Fra : Henrik Stavnshøj

Dato : 21-08-01 17:46

Jette Pedersen wrote:

> [...]
> jeg har søgt på Lifetecs hjemmeside og alle mulige andre steder - kan nogen

De er hér:
<http://www.medion.de/cgi-bin/sdb?HTML=sdb_listtemplates%2Flist%2Ehtml&ID=99841019634&CATEGORY=MEDION_SCANNER&VSCP=98084135582>

Kig efter dem der hedder MD/LT xxxx, hvor xxxx er nummeret på den model
du har.

Der findes drivere hér til USB scanneren:
http://www.gsc.be/nl/compu/driverframe.htm#Randapparatuur

Men bortset fra det, har du prøvet at ringe til Medion i Herlev? Det
kunne jo være at de ville sende dig en ny CD?

   Venælig hilsen
      Henrik