Hastighedsmåling Proaccess ADSL
Fra : Henry Lerche, Lerche~

Dato : 21-08-01 14:59

Hej!

Jeg har en del problemer med min Pro@cces ADSL 512/512 og vil egentilgt
gerne måle hastighederne på dette via ftptest1.tele.dk. Jeg skal der anvende
brugernavn som jeg ved er anonymous, men hvad med adgangskode ?
Jeg skal lige for god ordens skyld fortælle at jeg ingen
e-mail adresse har hos TDC da det er Pro@ccess (det mener jeg da ikke jeg
har )

Håber nogen vil hjælpe ..
Henry Lerche

Fra : Hauge

Dato : 21-08-01 15:26

Hejsa

"Henry Lerche, LercheWeb" <henry.lerche.madsen@get2net.dk> wrote in message
> Jeg skal der anvende
> brugernavn som jeg ved er anonymous, men hvad med adgangskode ?

Det er næsten ligemeget hvad du skriver som adgangskode, men normalt bare en
email-adresse.

Mvh Hauge

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 21-08-01 16:03

Det her link kræver intet password hos mig: ftp://ftptest1.tele.dk/pub/

Jeg har samme forbindelse (Proaccess 512/512) og der følger ganske rigtigt
ikke e-mail med.

Hilsen
Uffe