Flash som Screensaver!
Fra : Henrik Fuglesang

Dato : 21-08-01 14:29

På et tidspunkt så jeg et lille program på nettet der kunne lave
min egen FLASH (SWF) - fil om til screensaver-fil!

Har nogle kendskab til hvor henne det findes eller er der en
anden løsning!?!

venlig hilsen

Henrik Fuglesang

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Svein Kåre Gunnarson

Dato : 21-08-01 21:28

On Tue, 21 Aug 2001 13:29:07 +0000 (UTC), Henrik Fuglesang
<nyhedsgruppe@pc.dk> wrote:

>På et tidspunkt så jeg et lille program på nettet der kunne lave
>min egen FLASH (SWF) - fil om til screensaver-fil!
>
>Har nogle kendskab til hvor henne det findes eller er der en
>anden løsning!?!

http://www.screenweaver.com

Det finst fleire program, men dette var det eg kom på no - ikkje
gratis, men du kan jo hente ned trial versjonen.

Svein Kåre
--
Crazee Aftermoon - A varied experience for both fun and work:
http://www.dionaea.com

Fra : Henrik Fuglesang

Dato : 24-08-01 08:44

Jeg har hentet det pågældende program, men har et problem med
brugerfladen. Kender nogen Screenweaver 2.051???

Please Help Me!?!

"fuglesang"

Fra : Svein Kåre Gunnarson

Dato : 29-08-01 22:54

On Fri, 24 Aug 2001 07:44:06 +0000 (UTC), Henrik Fuglesang
<nyhedsgruppe@pc.dk> wrote:

>Jeg har hentet det pågældende program, men har et problem med
>brugerfladen. Kender nogen Screenweaver 2.051???

Har berre såvidt testa det (enno) men sidan ingen andre har svart så
kan eg jo prøve å vera til hjelp. Er det noko spesielt du treng hjelp
til no, eller ein kort kom-i-gang guide? (Eller noko anna.)

Evt. send meg mail om du treng hjelp enno.

Svein Kåre