Ked af det
Fra : Brian

Dato : 21-08-01 13:02

Jeg er en pige på 24 som har en datter på 4 år.Jeg har boet sammen med
hendes stedfar siden hun blev født.Hans søn er for nylig blevet
tvangsfjernet og så er vi begyndt at skændes utrolig meget over underlige
ting,vi elsker hinanden meget,men sådan noget slider enorm meget på
forholdet.Jeg har så 2 uger inden sønnen blev fjernet fundet ud af at jeg er
gravid,det er nu snart 3 mdr siden.Jeg er så blevet enig med min datters far
at det nok er bedst hvis hun flytter op til ham,så hun ikke skal høre på
vores diskosionner mere.Jeg er utrolig ked af det skal gå mig sådan,men hvad
skal jeg gøre?Er der nogen der vil komme med deres meninger omkring
dette?Det vil også være hel fint hvis der sidder nogen der har måtte opgive
deres barn og vil skrive om det.

Fra : Lily

Dato : 21-08-01 14:33

Brian <bun@esenet.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b824d4c$0$344$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> [...]
> skal jeg gøre?Er der nogen der vil komme med deres meninger omkring
> dette?Det vil også være hel fint hvis der sidder nogen der har måtte

Jeg vil gerne komme med min meing, der måske kan lyde lidt hård.
Er du ikke lidt betænkelig ved at få et barn med en mand der allerede har
fået tvangsfjernet et barn. Jeg kender selvfølgelig ikke grunden til
tvangsfjernelsen, men det gør du, og har forhåbentlig gjort dig store
overvejelser omkring det.
Det at I skændes meget om ligegyldige ting, betyder at der er noget galt i
jeres forhold. Eller at din kæreste eller dig har nogle ting I grubler over
og ikke kan snakke med hinanden om. Det er min egen personlige erfaring at
så skændes man.
Er det ikke bedre at du og din datter kommer lidt væk sammen og du får
samlet tankerne? Tror du ikke at hun vil føle sig utryg over at mor lige
pludselig sender hende væk?
Jeg tror det bedste du kan gøre er at sætte dig ned med din kæreste og
snakke med ham om hvorfor I skændes. Finde ud af hvorfor der er gnidninger
imellem jer. Jeg gik selv i lang tid og konstant skændtes med min mand,
indtil den dag vi snakkede sammen og fandt ud af at jeg faktisk ikke var sur
på ham, men at jeg var påvirket af at jeg gik uden job. Måske er din kæreste
påvirket af at have mistet sin søn, og har ikke fået bearbejdet det.
Jeg håber, du får lyst problemerne. det er så ærgeligt når endnu en familie
må splittes.

Kærlig hilsen Tina

Fra : Alice Sørensen

Dato : 21-08-01 16:36

> [...]
> skal jeg gøre?Er der nogen der vil komme med deres meninger omkring
> dette?Det vil også være hel fint hvis der sidder nogen der har måtte opgive

Kære unge pige!

Der er sket så meget svært i jeres tilværelse her på det sidste. et barn er tvangsanbragt og du venter en nyt barn og der er endnu et barn at tage vare på.

Har I lyst at møde andre forældre, som kender de svære følelser i forbindelse med at få anbragt et barn, så vil jeg foreslå jer at tage kontakt til www.fbu.dk. Her kan hentes vejledning og støtte og der er mulighed for at mødes med andre forældre i samme situation.

For hjælp til at finde ud af det sammen har I brug for.

de bedste tanker
Alice
http://sorthvid.subnet.dk/