hjælp mit modem er låst
Fra : Kim Rasmussen

Dato : 21-08-01 11:14

hej er der nogen der kan hjælpe en af mine venner har købt et billigt modem
56k men desværre er det låst til teli a
,,,hvad gør man hvis man hellere vil bruge et andet selskab
mvh kim

Fra : Roberto Saldo

Dato : 21-08-01 13:20

Kim Rasmussen wrote:

> hej er der nogen der kan hjælpe en af mine venner har købt et billigt modem
> 56k men desværre er det låst til teli a
> ,,,hvad gør man hvis man hellere vil bruge et andet selskab
> mvh kim

Det har jeg li'godt aldrig hørt om før!

Mvh
Roberto (man skal høre meget før ørerne falder af!)

Fra : Freaken

Dato : 21-08-01 13:33

Jo...selskaberne smider indbygget forkald ind
Man kan tit flashe firmwaren og downloade driver og dermed løse problemet

Freaken