Nyt batteri til IBM ThinkPad 600
Fra : BHR

Dato : 21-08-01 11:11

Hvor køber man billigt et nyt batteri til IBM ThinkPad 600?

Det gamle batteri er mærket med en stregkode + følgende nr. 1MZ3T4837JU
Lithium-ion-batteri: 10,8 V jævnstrøm , 3,2 AH (kapacitet)

Er der een der ved et godt indkøbssted vil jeg være taknemmelig.
Hilsen
BHR

Fra : Bear

Dato : 22-08-01 13:16

Prøv at forhøre dig her:
http://www.noteman.dk

Forbered dig på at det bliver MEGET dyrt.

Bear

ICQ: 2745075