Hjælp til Geforce3!!
Fra : Morten Christensen

Dato : 21-08-01 08:08

Jeg har lige fået et nyt system med et Asus v8200 Geforce3 Deluxe 64DDR med
TV-In/Out, men jeg kan ikke få Tv-out funktionen til at virke.

Jeg har sat et S-VHS kabel fra skærmkortet til mit TV, men når jeg forsøger
at vælge "Tv-out" under "Output" kan jeg ikke vælge den (den er grå, og man
kan ikke trykke på den).

Er der nogen, der kan hjælpe mig med det??

Jeg kører med den nyeste driver fra Asus' hjemmeside og WinME.

På forhånd tak.

Hilsen Morten Christensen

Fra : John Hinge

Dato : 21-08-01 08:37

Morten Christensen wrote:

> [...]
> kan ikke trykke på den).
>
> Er der nogen, der kan hjælpe mig med det??
>
> Jeg kører med den nyeste driver fra Asus' hjemmeside og WinME.

Prøv eventuelt med Nvidias reference drivere
Jeg har et Geforce DDR (ikke 2 eller 3 nej pinligt gammeldags
med TV out (og det der grimme DVI stik)
Kortet er et Creative OEM af en eller anden slags, og rent bortset
fra at forhandlere kigger på mig som om jeg er idiot og nægter at
tro på at kortet findes, og derfor ikke kan sælge mig et svhs kabel
som passer i det, så havde jeg samme oplevelse med standard drivere.
Da jeg så installerede NVidias egne, var der ikke grænser for hvor
fint det sku være i Kontrolpaneler, Egenskaber for skærm etc..
TVOut og jeg skal gi dig...

Så prøv det, NVidia er (nogengange) din ven

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs

Fra : Morten Christensen

Dato : 21-08-01 17:55

Nu har jeg installeret NVIDIAs driver (ver. 12.41) men det virker stadig
ikke..... andre forslag???

--
Hilsen Morten Christensen