Søger opstaldning.
Fra : Britta Larsen

Dato : 20-08-01 20:10

Hej NG.

Jeg søger opstaldning af en ra og rolig hest omkring Tebstrup ved
skanderborg.

M.v.h.

Britta Larsen

Fra : Linda Christie Pouls~

Dato : 21-08-01 16:28

On Mon, 20 Aug 2001 21:10:04 +0200, "Britta Larsen" <britta@trab.dk>
twrote:

Så vidt jeg ved, ligger der en gård bag ved Brugsen, der har
opstaldning af heste - kunne det være en mulighed?

Linda

Fra : Britta Larsen

Dato : 21-08-01 17:33

"Linda Christie Poulsen" <christie*fjerndette*@dk2net.dk> skrev i en
meddelelse news:aev4ots81uci1mo7mpukd4r8jf9a3d22m6@4ax.com...
> On Mon, 20 Aug 2001 21:10:04 +0200, "Britta Larsen" <britta@trab.dk>
> twrote:
>
> Så vidt jeg ved, ligger der en gård bag ved Brugsen, der har
> opstaldning af heste - kunne det være en mulighed?

Det kunne det da godt, satser på at jeg i den nærmeste frem tid flytter til
et område der ligger ca 3 km nord for tebstrup.
Ved du ca hvad prisen ville være, og hvad foldmugligheder der er?

M.v.h.

Britta

Fra : Nielsen

Dato : 22-08-01 15:50

Så vidt jeg husker hedder gården "Bakkegården". Der er også ridehus. Det var
der
i hvert fald, da jeg boede i området. Det var dog tilbage i 1990.
Der var også mulighed for rideundervisning dengang.

Lisbeth

Britta Larsen <britta@trab.dk> skrev i en