Webcam crasher windows
Fra : Jesper Andersen

Dato : 20-08-01 19:40

Hej...
Jeg har anskaffet mig et webcam (Sunplus SightCam PC-100 USB)
Men det får windows til at gå kold efter det har været aktivt i cirka 30
sekunder.
Windows 98 laver en Beskyttelses Fejl, og XP booter.
Jeg har både flashet bios og hentet de neyste drivere til camet, men lige
meget hjælper det.
Nogen ideer il hvad det kan være?
Eller skal man bare holde sig til Logitech?

Jesper

Fra : Henning

Dato : 20-08-01 21:34

On Mon, 20 Aug 2001 20:39:57 +0200, "Jesper Andersen" <neon@jbr.dk>
wrote:

>Hej...
>Jeg har anskaffet mig et webcam (Sunplus SightCam PC-100 USB)
Det fra Netto til 249,-? Jeg har købt det samme, virker upåklageligt
(Win 2K).
>Men det får windows til at gå kold efter det har været aktivt i cirka 30
>sekunder.
>Windows 98 laver en Beskyttelses Fejl, og XP booter.
Der er mulighed for at ændre USB-kanal tilsyneladende. Under Options -
Video Capture Filter kan Bandwith ændres til forskellige muligheder.
Skal bruges, hvis der er flere USB-enheder.

>Jeg har både flashet bios og hentet de neyste drivere til camet, men lige
>meget hjælper det.
>Nogen ideer il hvad det kan være?
>Eller skal man bare holde sig til Logitech?

Næ - den her virker rimeligt til prisen.

Henning
hsb@REMOVETHISimage.dk